Win-Win

De verliezer zit in jou.
De winnaar ook.

Win-win werkt in een organisatie als het systeem deze manier ondersteunt. Mensen die altijd praten over integriteit, over anderen en over win-win maar juist roddel, achterklap en winnen-verliezen belonen, bereiken niets.

Als mensen echt de kans aangrijpen om openhartig te zijn analyseren ze hun eigen problemen en komen in dat proces zelf met oplossingen.


Met de hulp van een aantal krachtige schrijvers en visionairs, vrienden en vriendinnen waarmee ik graag de dialoog aan mag gaan en informatie die continue op me af komt, is het heerlijk om uitspraken te doen die me als het ware in de schoot worden geworpen. En dat doe ik dan ook regelmatig. Samen met de visie, vooronderzoeken en kennis van anderen in combinatie met mijn eigen ervaringen, gedachten en ingevingen, mag ik met woorden spelen. Woorden die hopelijk voor anderen weer voedsel zijn om verder te ontwikkelen en problemen mogen omzettingen in uitdagingen. win-win in optima forma.

Verinnerlijken.
Een aantal schrijvers die ik graag aanbeveel om je krachtig leesvoer te geven om je persoonlijke effectiviteit, zakelijk succes en aangenamer leven te versterken. Overigens is verinnerlijken van de inhoud van de boeken ontelbaar belangrijker dan het lezen ervan:
- Napoleon Hill
- Stephen Covey
- Shad Helmstetter
- Jan Bommerez
- Robert Kiyosaki

Geen opmerkingen: